Technicky vychází "onroad verze" ze svého "offroadového" bratra, včetně použitého originálního japonského motoru SUBARU. Ale na rozdíl od "Offroad" verze bylo vše důležité na stroji optimalizováno a přepracováno pro ostré silniční použití. Chcete nejlepší zážitky na silnici? Jedině s SMC RAM 520RR!
Nejvýraznější změny na stroji se dotkly těchto součástí:
Podvozek je celkově rozšířen a snížen díky použití nové, prodloužené a zesílená zadní osy, rozšířených a přepracovaných přední ramen s jiným uchycením kulových čepů a předních a zadních snížených tlumičů s odlišnou geometrií pružiny.
Ramenní zavěšení předních kol je vyrobené z vysokopevnostního, velmi tuhého duralu. Tím bylo docíleno minimálních neodpružených hmot stroje.
Kotouče brzd jsou tvarované pro vyšší účinnost a lepší odvod nečistot (dle modelu).
Pro optimální pozici jezdce byla použita duralová, snížená řidítka.
Použité silniční pneumatiky Kenda Speedracer jsou spolu s novými duralovými 10" ráfky výbornou volbou pro optimální kontakt s vozovkou.
Pro plné využití rychlostního potenciálu motoru je stroj zpřevodován více do "rychla", než-li RAM 520RR Offroad a dosahuje mimořádných maximálních rychlostí.
Pro milovníky vysokých výkonů a závodní nadšence je k dispozici široká škála výkonových doplňků se který lze stroj přepracovat ve skutečně extrémně výkonný stroj!***
Standardní záruka tohoto stroje je v trvání dvou let a vztahuje se na veškeré vady materiálu, nebo výrobní vady. Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická podpora na území ČR jsou samozřejmé.
Na tento stroj také poskytujeme zvýšenou tříletou záruku a doživotní tovární záruku na kompletní rám stroje. Zaručujeme Vám, že při běžném použití stroje tento klíčový prvek nikdy neselže a nevyskytne se na něm mechanický defekt způsobený výrobní, nebo montážní vadou. Tato jedinečná a vysoce nadstandardní záruka platí pro prvního majitele stroje, nevztahuje se na spotřební materiál a je nepřenosná.
SMC RAM 520RR onroad edition je homologován pro silniční provoz jako dvoumístný stroj pro řidičské oprávnění skupiny B1 (automobil) a disponuje plnou Evropskou i Českou homologací.
**Tažné zařízení, pokud je ke stroji dodáno, je určeno pouze pro mimosilniční použití (nehomologované).
***Každá homologovaná čtyřkolka musí disponovat maximálním výkonem 15 kW. Stroj s motorem plně otevřeným na maximální výkon není určen pro jízdu na silnici a neodpovídá výrobnímu provedení. Za provoz stroje s těmito změnami je zodpovědný výhradně jeho provozovatel
Kapacity: |
Benzinová nádrž: | 12 litru |
Olej motorový: | 1,9 litru |
Délka: | 1763 mm |
Šířka: | 1265 mm |
Výška: | 1008 mm |
Rozvor: | 1280 mm |
Výška sedla: | 743 mm |
Suchá hmotnost: | 198 kg |
Maximální rychlost: | 109 km/h |
Maximální rychlost: | 150+ km/h (off-road úprava) |
Homologace: | Pro 2 osoby |
Systém pohonu: |
Převodovka: | 5 rychlostí + zpátečka |
Náhon kol: | řetězem |
Přední pneu: | 165/70-10 |
Zadní pneu: | 225/40-10 |
Přední ráfky: | 10x8 |
Zadní ráfky: | 10x5,5 |
Brzdový systém: |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: |
Přední: | Nezávislé odpružení / Plně stavitelné nitrogenové tlumiče |
Zadní: | Pevná zadní náprava / Centrální stavitelný tlumič |
Motor: |
Výrobce motoru: | FUJI Heavy industries (Japonsko) |
Typ motoru: | 4-taktní jednoválec, DOHC |
Výkon motoru: | 15 kW |
Výkon motoru: (on-road race úprava) | 55 HP |
Točivý moment: (on-road race úprava) | neudává se |
Vrtání x zdvih: | 99,2 mm x 64,6 mm |
Objem motoru: | 499 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou |
Mazání: | Se suchou skříní |
Karburátor: | Mikuni BSR 42mm |
Zapalování: | C.D.I. - elektronické |
Svíčka: | NGK DCPR8E x 1 |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 98 Oktanů |