Převody čtyřkolky Centhor 700 pohání zcela nový, vodou chlazený motor. Je vybaven čtyřtaktní a čtyřventilovou DOHC technologií a převodovým systémem, jež svůj výkon přenáší na zadní hnaná kola prostřednictvím bezúdržbového variátoru a kardanových hřídelí. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit, včetně možnosti uzamknutí předního diferenciálu. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, silný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým, nebo mechanickým startérem.
Převodový systém je jednoduše a snadno udržovatelný. Je navržen pro minimální nároky na údržbu. Veškeré převodové a kardanové skříně jsou utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání tlaku bez znečistění převodového oleje.
Přední, mohutně dimenzované odpružení je uloženo na nejmodernějších z duralu vykovaných DSAT ramenech (Double-Single-Arms-Technology) s pětipolohovým nastavením tuhosti. Toto odpružení s dlouhými zdvihy a dobrým tlumením zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Zadní odpružení je stejné DSAT konstrukce, jako přední, tj. čtyřkolka má zcela nezávislé zavěšení všech kol pomocí nejmodernější technologie na světě! Pohon všech kol zajišťují kardanové hřídele (žádný hnací řetěz). Odpružení a tlumení jsou optimální pro komfort a výkon.
Výkonné brzdy jsou kompletně hydraulické. Jejich ovládání je na řidítkách a u pravé nohy. Parkovací brzda je integrována s voličem rychlostí. Jejich výkon a odolnost jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení.
Odolné čtyřplátnové pneu Maxxis s širokým záběrovým profilem jsou navrženy jako kombinované pro rychlou cross-country jízdu, nebo pomalé off-road použití. Jejich vynikající záběrové schopnosti umožní dynamicky projet i velmi těžkým terénem a jejich dlouhá životnost uspokojí i nejnáročnějšího uživatele.
Krycí panely a blatníky jsou vyrobeny z rafinovaného co-polyethylenu s plným probarvením a "metal-shine" efektem jdoucím do hloubky materiálu. Tj. při odření je zachována barevnost a plasty stačí pouze rozleštit. Pružnost a technologická vyspělost těchto panelů zajišťuje vysokou odolnost při jakýchkoliv činnostech. K dispozici jsou různé barevné varianty, trvale skladem je černá, olivově zelená, oranžová, žlutá, červená a bílá varianta.
Dinli Centhor 700 má 12V elektrický systém. Indikační kontrolky oznamují jízdu s dálkovými světly, zařazení jednotlivých rychlostí, sepnutí pohonu 4x4 a uzamknutí předního diferenciálu. Stroj je vybaven dálkovými i tlumenými světly, brzdovými světly a kompletní elektrickou výbavou. Centhor 700 má také dvojici 12V zásuvek pro připojení širokého sortimentu příslušenství - GPS, GSM, světlomety, atd.
Standardní záruka této čtyřkolky je v trvání dvou let a vztahuje se na veškeré vady materiálu, nebo výrobní vady. Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická podpora na území ČR jsou samozřejmé.
DINLI Centhor 700 je homologován pro silniční provoz jako dvoumístný stroj pro řidičské oprávnění skupiny B1 (automobil) a disponuje plnou Evropskou i Českou homologací.
**Tažné zařízení, pokud je ke čtyřkolce dodáno, je určeno jak pro mimosilniční, tak i pro silniční použití a je plně homologováno! Jako jediné v ČR má i elektrickou přívěsovou zásuvku, takže s ním lze legálně táhnout i odpovídající automobilové přívěsy!
Kapacity: |
Benzinová nádrž: | 20 litru |
Délka: | 2200 mm |
Šířka: | 1230 mm |
Výška: | 1230 mm |
Rozvor: | 1320 mm |
Výška sedla: | 916 mm |
Suchá hmotnost: | 325 kg |
Homologace: | Pro 2 osoby |
Systém pohonu: |
Převodovka: | C.V.T. V-belt (variátor) vpřed, vzad, neutrál, vpřed s pomalou redukcí L,H,N,R,P, motorová brzda |
Pohon: | kardanovými hřídeli 2WD/4WD/4WD s uzávěrkou diferenciálu |
Přední pneu: | AT 25 x 8-12 (MAXXIS) |
Zadní pneu: | AT 25 x 10-12(MAXXIS) |
Brzdový systém: |
Brzda přední: | Dvojité hydraulické kotoučové |
Brzda zadní: | Hydraulická kotoučová |
Parkovací brzda: | Mechanická kotoučová |
Odpružení: |
Přední: | Kovaná duralová nezávisle odpružená DSAT ramena s 5-ti polohovým nastavením tlumičů |
Zadní: | Kovaná duralová nezávisle odpružená DSAT ramena s 5-ti polohovým nastavením tlumičů a stabilizátorem |
Motor: |
Typ motoru: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválcový 4 ventilový DOHC |
Výkon motoru: | 15kW/4500 ot./min. |
Výkon motoru: (off-road úprava) | 29,8kW/6000 ot./min. |
Točivý moment: (off-road úprava) | 48Nm/4500 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 102 mm x 85mm |
Objem motoru: | 694,6 ccm |
Startování: | Elektrické / manuální |
Chlazení motoru: | Kapalinou |
Mazání: | Automatické mazaní (s mokrou skříní) |
Karburátor: | Mikuni BSR 42mm |
Zapalování: | C.D.I. - elektronické |
Barevné provedení: |
Barvy: | Probarvené měkčené plasty s perletí, černá, tmavě zelená, oranžová, červená, žlutá, bílá |