Základem stroje Gladiator UTV je masivní a vysoce odolný ocelový podvozek disponující nezávislým zavěšením všech kol s výborně sladěnými a široce seřiditelnými tlumiči. Pohonnou jednotkou je zcela nový, vysoce spolehlivý a úsporný jednoválcový motor o obsahu 500 ccm s EFI plněním Bosch a vysokém točivém momentu 46 Nm. Špičkový kanadský variator CV Tech, větší točivý moment a absence spojky má za následek i výrazně rychlejší nástup akcelerace a tak je Gladiator UTV 550 dokonce silnější než původní "šestistovka" UTV 630! Jasné pracovní zařazení stroje podporuje také skvělá motorová brzda. 4x4 s uzávěrkou, obrovská světlá výška, skvělé jízdní vlastnosti, elegantní 14” plechová kola, víceplátnové odolné pneu, prostorná sklopná korba s praktickými oky, naviják 3500 lbs (volitelně), bohaté úložné prostory, LED světla, multifunkční displej, nastavitelné sedadlo, plastová střecha a přední sklo (volitelně), boční dveře, bezpečnostní pásy – to jsou další atributy, které z Gladiatora UTV 550 EFI dělají nejvšestrannějšího pomocníka, jakého jste si mohli přát! - Zcela nový výkonný 500 ccm motor
- Německé vstřikování Bosch
- Špičkový kanadský variator CV Tech
- 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
- Výborně naladěné a široce seřiditelné tlumiče nové generace
- Odolné a praktické černé plechové 14“ disky kol
- Vysoce odolné 14” víceplátnové pneumatiky Abuzz s univerzálním vzorkem
- Elektrický naviják 3500 lbs s vodicími rolnami (volitelně)
- Prostorná sklopná korba z kvalitního tvrzeného odlehčeného plastu s praktickými oky
- Bezpečnostními 3-bodové pásy
- Ochranný bezpečnostní rám (není nutná přilba!)
- Anatomicky tvarovaná pohodlná sedadla s hlavovou opěrkou
- Výškově nastavitelný volant
- Boční dveře
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Tříletá záruka na stroj a doživotní na rám
Kapacity: | Benzinová nádrž: | 26 litru | Olej motorový: | 2,9 litru | Délka: | 2980 mm | Šířka: | 1465 mm | Výška: | 1850 mm | Rozvor: | 1830 mm | Suchá hmotnost: | 560 kg | Rozměry korby: | 1060 x 760 x 300 mm | Nosnost korby: | 130 kg | Systém pohonu: | Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) | Náhon kol: | Kardanovými hřídeli | 4x4 pohon: | Odpojitelný | Přední pneu: | 26x9-14 | Zadní pneu: | 26x11-14 | | Brzdový systém: | Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické | Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická | Parkovací brzda: | Ano | Odpružení: | Přední: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena | Zadní: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena | Motor: | Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC | Výkon motoru: | 14,8 kW / 5600 ot. | Výkon motoru: (off-road úprava) | 28 kW(38k)/6800 ot./min. | Točivý moment: (off-road úprava) | 46 Nm/5800 ot./min | Vrtání x zdvih: | 91 mm x 76,2 mm | Objem motoru: | 495 cm3 | Startování: | Elektrickým startérem | Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem | Mazání: | S mokrou skříní | Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER) | Zapalování: | ECU Bosch | Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |
|