Gladiatoři Z6, Z6 EX, UTV 830. Všechny tyto modely kategorie SSV/UTV mají jedno společné. Daly základy na vznik tomu nejsilnějšímu a designově nejatraktivnějšímu Gladiatoru všech dob. V roce 2013 vtrhl na světové trhy zcela nový model z kategorie SSV, Gladiator Z8 EFI V-TWIN! To nejsilnější a nejlepší, co kdy bylo v továrně CF Moto vyrobeno, bylo nyní promítnuto do nebývale atraktivního, agresivního hávu v podobě výkonné “buggy” se špičkovým dvouválcovým vidlicovým motorem o obsahu 800 ccm a o skvělém výkonu 63 HP!
Gladiator Z8 EFI V-TWIN je sportovně-užitková čtyřkolka kategorie SSV (side-by-side vehicle). Pohonnou jednotkou je osvědčený a velmi spolehlivý dvouválcový motor o obsahu 800 ccm s elektronickým vstřikováním paliva DELPHI, jehož odolnost a životnost byla prověřena v mnoha extrémních závodech a expedicích v modelu Gladiator X8 EFI. Svůj výkon přenáší na zadní hnaná kola prostřednictvím mohutného bezúdržbového variátoru a kardanových hřídelí. Pohon předních kol a uzávěrku předního diferenciálu je samozřejmě možné elektricky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým startérem, klíčkem. Převodový systém je jednoduše a snadno udržovatelný a je navržen pro minimální nároky na údržbu.
Brzdy jsou kompletně hydraulické, kotoučové na všech čtyřech kolech. Dalším významným brzdovým elementem je v neposlední řadě silná motorová brzda. Výkon a odolnost brzdové soustavy jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení. Odolné, do luxusních hliníkových ráfků obuté kvalitní šestiplátnové 14" pneumatiky s univerzálním vzorkem, jsou navrženy na všechny druhy jízdy, ať již na cesty po silnicích či do těžkého terénu. Praktické a elegantní rozšiřovací lemy blatníků Vás dokonale ochrání proti zašpinění, duralové kryty předních i zadních ramen a duralový kryt motoru na podvozku zase dokonale ochrání Gladiatora v těžším terénu.
Mohutný, zcela nově koncipovaný podvozek Gladiatora Z8 EFI V-TWIN, je
vybaven nezávislým zavěšením všech kol, odpružením pomocí nových
špičkových nastavitelných nitrogenových tlumičů s upravenými příčnými
stabilizátory a dlouhými pevnými rameny. Toto nové moderní
špičkové odpružení s vysokými zdvihy zajišťuje absolutně komfortní,
pohodlnou, stabilní a bezpečnou jízdu i ve vekých terénních nerovnostech a vyšších rychlostech, kdy Gladiator Z8 EFI V-TWIN zcela hravě překonává hranici 100 km/hod. V neposlední řadě se použitím nového podvozku výrazně zvýšila světlá výška a s tím spojená průjezdnost těžkým terénem.
Gladiator Z8 EFI V-TWIN je již v základní ceně vybaven špičkovými nitrogenovými stavitelnými tlumiči, kvalitními 14" hliníkovými koly, šestiplátnovými pneu, homologovaným tažným zařízením a bezpečnostními 3-bodovými pásy!
Na sportovně-užitkový stroj má Gladiator vcelku prostornou korbu z kvalitního tvrzeného odlehčeného plastu, kam se dá umístit i objemný náklad, kanystry, či zásoby na adrenalinovou expedici.
Gladiator Z8 EFI V-TWIN zcela nepochybně zaujme svým agresivním a líbivým designem a atraktivními barevnými kombinacemi.
Na tuto čtyřkolku poskytujeme zvýšenou tříletou záruku a doživotní tovární záruku na rám čtyřkolky. Tato jedinečná a vysoce nadstandardní záruka platí pro prvního majitele stroje, nevztahuje se na spotřební materiál a je nepřenosná.
**Tažné zařízení je plně homologováno a lze ho využívat i v silničním provozu. Navíc obsahuje i elektrickou přívěsovou zásuvku, takže s ním lze legálně táhnout i odpovídající automobilové přívěsy.
Za příplatek 10.000,- vč. DPH (130 cm), resp. 12.000,- vč. DPH (150 cm), je možné získat akční verzi Snowblaster, obsahující profi sněhovou radlici a špičkové profesionální rukavice Mechanix!
Nový Gladiator Z8 EFI V-TWIN definitivně překonává všechny hranice a nabízí zcela nový druh zábavy i pracovního nasazení!
Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická podpora na území ČR jsou samozřejmé.
Kapacity: | Benzinová nádrž: | 27 litru | Délka: | 2870 mm | Šířka: | 1510 mm | Výška: | 1830 mm | Rozvor: | 2040 mm | Světlá výška: | 300 mm | Rádius otáčení: | -- | Suchá hmotnost: | 550 kg | Nosnost (jezdec a náklad, v terénu): | -- | Maximální tažná síla (v terénu): | -- | Homologace: | Pro 2 osoby | Systém pohonu: | Převodovka: | Automatická CVT - variátor / převody R/N/H/L (zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce) | Náhon kol: | Kardanovými hřídeli | 4x4 pohon: | Odpojitelný | Přední pneu: | 25x8-14 | Zadní pneu: | 25x10-14 | Brzdový systém: | Brzda přední: | Kotoučová hydraulická | Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická | Parkovací brzda: | Ano | Odpružení: | Přední: | Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena | Zadní: | Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena | Motor: | Typ motoru: | 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC | Maximální výkon (homologovaná verze): | 14,8 kW / 5600 ot. | Maximální výkon (offroad úprava): | 46 kW (63PS) / 6700 ot. | Točivý moment: | 72 Nm / 6300 ot. | Vrtání x zdvih: | 91 mm x 61,5 mm | Objem motoru: | 800 cm3 | Startování: | Elektrickým startérem | Chlazení motoru: | Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem | Mazání: | S mokrou skříní | Zapalování: | ECU Delphi (USA) | Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
|
|