index
DOMŮ
 
 
     
 
 
nákupní košík
Koš

0.00 Kč
Čtyřkolky JOURNEYMAN GLADIATOR SMC AIE CFMOTO - SSV UTV
GLADIATOR Z8 V-TWIN EFI NOVINKA  Cena:    Kč
Gladiatoři Z6, Z6 EX, UTV 830. Všechny tyto modely kategorie SSV/UTV mají jedno společné. Daly základy na vznik tomu nejsilnějšímu a designově nejatraktivnějšímu Gladiatoru všech dob. V roce 2013 vtrhl na světové trhy zcela nový model z kategorie SSV, Gladiator Z8 EFI V-TWIN! To nejsilnější a nejlepší, co kdy bylo v továrně CF Moto vyrobeno, bylo nyní promítnuto do nebývale atraktivního, agresivního hávu v podobě výkonné “buggy” se špičkovým dvouválcovým vidlicovým motorem o obsahu 800 ccm a o skvělém výkonu 63 HP!

Gladiator Z8 EFI V-TWIN je sportovně-užitková čtyřkolka kategorie SSV (side-by-side vehicle). Pohonnou jednotkou je osvědčený a velmi spolehlivý dvouválcový motor o obsahu 800 ccm s elektronickým vstřikováním paliva DELPHI, jehož odolnost a životnost byla prověřena v mnoha extrémních závodech a expedicích v modelu Gladiator X8 EFI. Svůj výkon přenáší na zadní hnaná kola prostřednictvím mohutného bezúdržbového variátoru a kardanových hřídelí. Pohon předních kol a uzávěrku předního diferenciálu je samozřejmě možné elektricky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým startérem, klíčkem. Převodový systém je jednoduše a snadno udržovatelný a je navržen pro minimální nároky na údržbu.

Brzdy jsou kompletně hydraulické, kotoučové na všech čtyřech kolech.  Dalším významným brzdovým elementem je v neposlední řadě silná motorová brzda. Výkon a odolnost brzdové soustavy jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení.  Odolné, do luxusních hliníkových ráfků obuté kvalitní šestiplátnové 14" pneumatiky s univerzálním vzorkem, jsou navrženy na všechny druhy jízdy, ať již na cesty po silnicích či do těžkého terénu. Praktické a elegantní rozšiřovací lemy blatníků Vás dokonale ochrání proti zašpinění, duralové kryty předních i zadních ramen a duralový kryt motoru na podvozku zase dokonale ochrání Gladiatora v těžším terénu.

Mohutný, zcela nově koncipovaný podvozek Gladiatora Z8 EFI V-TWIN, je
 vybaven nezávislým zavěšením všech kol, odpružením pomocí nových 
špičkových nastavitelných nitrogenových tlumičů s upravenými příčnými 
stabilizátory a dlouhými pevnými rameny. Toto nové moderní 
špičkové odpružení s vysokými zdvihy zajišťuje absolutně komfortní,
 pohodlnou, stabilní a bezpečnou jízdu i ve vekých terénních nerovnostech a vyšších rychlostech, kdy Gladiator Z8 EFI V-TWIN zcela hravě překonává hranici 100 km/hod. V neposlední řadě se použitím nového podvozku výrazně zvýšila světlá výška a s tím spojená průjezdnost těžkým terénem.

Gladiator Z8 EFI V-TWIN je již v základní ceně vybaven špičkovými nitrogenovými stavitelnými tlumiči, kvalitními 14" hliníkovými koly, šestiplátnovými pneu, homologovaným tažným zařízením a bezpečnostními 3-bodovými pásy!

Na sportovně-užitkový stroj má Gladiator vcelku prostornou korbu z kvalitního tvrzeného odlehčeného plastu, kam se dá umístit i objemný náklad, kanystry, či zásoby na adrenalinovou expedici.

Gladiator Z8 EFI V-TWIN zcela nepochybně zaujme svým agresivním a líbivým designem a atraktivními barevnými kombinacemi.

Na tuto čtyřkolku poskytujeme zvýšenou tříletou záruku a doživotní tovární záruku na rám čtyřkolky. Tato jedinečná a vysoce nadstandardní záruka platí pro prvního majitele stroje, nevztahuje se na spotřební materiál a je nepřenosná.

**Tažné zařízení je plně homologováno a lze ho využívat i v silničním provozu. Navíc obsahuje i elektrickou přívěsovou zásuvku, takže s ním lze legálně táhnout i odpovídající automobilové přívěsy.

Za příplatek 10.000,- vč. DPH (130 cm), resp. 12.000,- vč. DPH (150 cm), je možné získat akční verzi Snowblaster, obsahující profi sněhovou radlici a špičkové profesionální rukavice Mechanix!

Nový Gladiator Z8 EFI V-TWIN definitivně překonává všechny hranice a nabízí zcela nový druh zábavy i pracovního nasazení!

Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická podpora na území ČR jsou samozřejmé.



Kapacity:
Benzinová nádrž: 27 litru
Délka: 2870 mm
Šířka: 1510 mm
Výška: 1830 mm
Rozvor:

2040 mm

Světlá výška:

300 mm

Rádius otáčení: --
Suchá hmotnost: 550 kg
Nosnost (jezdec a náklad, v terénu): --
Maximální tažná síla (v terénu): --
Homologace: Pro 2 osoby
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / převody R/N/H/L (zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 25x8-14
Zadní pneu: 25x10-14
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední:

Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena

Zadní:

Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena

Motor:
Typ motoru: 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
Maximální výkon (homologovaná verze): 14,8 kW / 5600 ot.
Maximální výkon (offroad úprava): 46 kW (63PS) / 6700 ot.
Točivý moment: 72 Nm / 6300 ot.
Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm
Objem motoru: 800 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: ECU Delphi (USA)
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

« zpět Množství