index
DOMŮ
 
 
     
 
 
nákupní košík
Koš

0.00 Kč
Čtyřkolky JOURNEYMAN GLADIATOR SMC AIE CFMOTO - Pracovní profi
GLADIATOR X8 V-TWIN EFI EPS   Cena:    Kč

GLADIATOR X8 V-twin EFI je tu! Od svého uvedení v roce 2012 si drží titul nejprodávanější čtyřkolky v České i Slovenské republice, stejně tak v mnoha dalších zemích celého světa! V modelovém roce 2015 navíc přináší zásadní inovaci - posilovač řízení EPS (Electric Power Steering). 

 Úžasné parametry tohoto stroje nadchnou každého znalce - extrémně výkonný 800 ccm motor s válci do "V", americké vstřikování DELPHI, systém výplachu spalin BARRICADE, kovaná durálová ramena DAT (volitelně), nitrogenové stavitelné tlumiče (volitelně), rám DOUBLETHICK a v neposlední řadě modulární koncepce MULTICARGO. A s tříletou zárukou na stroj a doživotní na rám je to přece jasná volba!

Převody Gladiatora X8 V-twin EFI pohání moderní, vodou chlazený dvouválcový motor. Plnění motoru zajišťuje vstřikovací systém (EFI) od firmy Delphi, díky kterému motor dosahuje vysokému výkonu 63HP (offroad verze) a zejména vysokému kroutícímu momentu 72Nm, který je optimálně rozvržen v celém spektru otáček, avšak s důrazem na vysokou hodnotu již při nízkých otáčkách motoru. Modelový rok 2015 navíc díky upravené mapě řídící jednotky přináší rychlejší odezvu na pohyb plynové páčky a svižnější reakce motoru v celém spektru otáček. Motor disponuje čtyřtaktní a čtyřventilovou SOHC technologií na každý válec. Svůj výkon přenáší kardanovým hřídelem na zadní hnaná kola prostřednictvím mohutného bezúdržbového variátoru (řemen Mitsuboshi - Japan) s funckí brždění motorem. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým startérem. Veškeré převodové a kardanové skříně jsou utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání tlaku bez znečistění převodového oleje.

Modelový rok 2015 je volitelně vybavený elektrickým posilovačem řízení (EPS). Tento precizně fungující posilovač přidává čtyřkolce Gladiator X8 další úroveň komfortu a usnadňuje řízení jak v těžkém terénu, při pracovním vytížení, tak i při expedičních či jen rekreačních cestách.

Gladiator X8 je kompletně odpružen pomocí mohutně dimenzovaných, dvojitých A ramen (verze Deluxe z kovaného duralu) a nových víceprvkových tlumičů (verze Deluxe stavitelných nitrogenových) s progesivní pružinou a polohovým seřizováním tuhosti (v nabídce také limitovaná edice se špičkovými kanadskými tlumiči ELKA). Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech.

Odolné 14-ti palcové šestiplátnové pneu CST Abuzz jsou navrženy pro ideální off road trakci. Jejich vynikající záběrové schopnosti umožní projet i velmi těžkým terénem a jejich dlouhá životnost uspokojí i náročného uživatele.

Krycí panely a blatníky jsou vyrobeny z vysoce pružného polyethylenu. Pružnost těchto panelů a výměnné lemy zajišťují vysokou odolnost při jakýchkoliv činnostech a velmi snadnou opravitelnost. K dispozici jsou různé barevné varianty, trvale skladem je černá, červená, oranžová, bílá, stříbrná a listnatá ("maskovací" folie) varianta.

Gladiator X8 EFI má 12V elektrický systém. Indikační kontrolky oznamují jízdu s dálkovými světly, zařazení jednotlivých rychlostí, sepnutí pohonu 4x4 a uzamknutí předního diferenciálu. Atraktivní LCD displej disponuje kompletními provozními informacemi. Stroj je vybaven dálkovými i tlumenými světly, brzdovými světly a kompletní elektrickou výbavou.

Brzdy jsou kompletně hydraulické. Jejich ovládání je na řidítkách a u pravé nohy. Parkovací brzda je integrována přímo do převodovky. Výkon a odolnost brzd jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení.

 

Na tuto čtyřkolku poskytujeme zvýšenou tříletou záruku a doživotní tovární záruku na rám čtyřkolky. Tato jedinečná a vysoce nadstandardní záruka platí pro prvního majitele stroje, nevztahuje se na spotřební materiál a je nepřenosná.

 

**Tažné zařízení je plně homologováno a lze ho využívat i v silničním provozu. Navíc obsahuje i elektrickou přívěsovou zásuvku, takže s ním lze legálně táhnout i odpovídající automobilové přívěsy.

Základní cena X8 EFI obsahuje 14" alu kola, šestiplátnové pneumatiky, silný naviják Rock, homologované tažné zařízení, blastry na řidítka, víceprvkové odpružení s novými progresivními pružinami.

Verze Deluxe obsahuje navíc nitrogenové stavitelné tlumiče, kovaná duralová ramena a duralové kryty ramen.

Za příplatek 10.000,- vč DPH je možné získat akční verzi Snowblaster, obsahující profi sněhovou radlici a zateplené rukávy na řidítka!

189.990,- - Black Edition

199.990,--  Standart
214.990,- - Standard verze s EPS
209.990,- - Deluxe verze
224.990,- - deluxe verze s EPS 

 

Benzinová nádrž: 23 litru
Olej motorový: xx litru
Délka: 2320 mm
Šířka: 1180 mm
Výška: 1360 mm
Rozvor (standard/prodloužený): 1480 mm
Suchá hmotnost: 387 kg
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 26x9-14
Zadní pneu: 26x11-14
Brzdový systém:
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Přední (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena
Zadní (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru: 14,8 kW / 5600 ot.
Výkon motoru: (off-road úprava) 46 kW(63k)/6700 ot./min.
Točivý moment: (off-road úprava) 72 Nm/6000 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm
Objem motoru: 800 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)
Zapalování: ECU Delphi
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

« zpět Množství