Převody Gladiatora X8 V-twin EFI pohání moderní, vodou chlazený dvouválcový motor. Plnění motoru zajišťuje vstřikovací systém (EFI) od firmy Delphi, díky kterému motor dosahuje vysokému výkonu 63HP (offroad verze) a zejména vysokému kroutícímu momentu 72Nm, který je optimálně rozvržen v celém spektru otáček, avšak s důrazem na vysokou hodnotu již při nízkých otáčkách motoru. Motor disponuje čtyřtaktní a čtyřventilovou SOHC technologií na každý válec. Svůj výkon přenáší kardanovým hřídelem na zadní hnaná kola prostřednictvím mohutného bezúdržbového variátoru (řemen Mitsuboshi - Japan) s funckí brždění motorem. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým startérem. Veškeré převodové a kardanové skříně jsou utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání tlaku bez znečistění převodového oleje.
Gladiator X8 je kompletně odpružen pomocí mohutně dimenzovaných, dvojitých A ramen (verze Deluxe z kovaného duralu) a nových víceprvkových tlumičů (verze Deluxe stavitelných nitrogenových DNM) s progesivní pružinou a polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech.
Odolné 14-ti palcové šestiplátnové pneu CST Abuzz jsou navrženy pro ideální off road trakci. Jejich vynikající záběrové schopnosti umožní projet i velmi těžkým terénem a jejich dlouhá životnost uspokojí i náročného uživatele.
Krycí panely a blatníky jsou vyrobeny z vysoce pružného polyethylenu. Pružnost těchto panelů a výměnné lemy zajišťují vysokou odolnost při jakýchkoliv činnostech a velmi snadnou opravitelnost. K dispozici jsou různé barevné varianty, trvale skladem je modrá, červená, oranžová, bílá a stříbrná varianta.
Gladiator X8 EFI má 12V elektrický systém. Indikační kontrolky oznamují jízdu s dálkovými světly, zařazení jednotlivých rychlostí, sepnutí pohonu 4x4 a uzamknutí předního diferenciálu. Atraktivní LCD displej disponuje kompletními provozními informacemi. Stroj je vybaven dálkovými i tlumenými světly, brzdovými světly a kompletní elektrickou výbavou.
Brzdy jsou kompletně hydraulické. Jejich ovládání je na řidítkách a u pravé nohy. Parkovací brzda je integrována přímo do převodovky. Výkon a odolnost brzd jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení.
Na tuto čtyřkolku poskytujeme zvýšenou tříletou záruku a doživotní tovární záruku na rám čtyřkolky. Tato jedinečná a vysoce nadstandardní záruka platí pro prvního majitele stroje, nevztahuje se na spotřební materiál a je nepřenosná.
**Tažné zařízení je plně homologováno a lze ho využívat i v silničním provozu. Navíc obsahuje i elektrickou přívěsovou zásuvku, takže s ním lze legálně táhnout i odpovídající automobilové přívěsy.
Základní cena X8 EFI obsahuje 14" alu kola, šestiplátnové pneumatiky, silný naviják Rock, homologované tažné zařízení, blastry na řidítka, víceprvkové odpružení s novými progresivními pružinami.
Verze Deluxe obsahuje navíc nitrogenové stavitelné tlumiče DNM, kovaná duralová ramena a duralové kryty ramen.
GLADIATOR X8 V-Twin Standart 199.990,- s DPH
GLADIATOR X8 V-Twin DeLuxe Edition ( nitrogen.tlumiče, duralová ramena a štíty) 209.990,-
GLADIATOR X8 V-Twin DeLuxe - akční cena časově omezena - 199.990,-
GLADIATOR X8 V-Twin EPS Standart 214.990,- s DPH ( s posilovačem )
GLADIATOR X8 V-Twin EPS DeLuxe 224.990,- ( s posilovačem )
GLADIATOR X8 V-Twin Black Edition 189.990,-
Za příplatek 10.000,- vč DPH je možné získat akční verzi Snowblaster, obsahující profi sněhovou radlici a zimní návleky (rukávy) na řidítka!
Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická podpora na území ČR jsou samozřejmé.
Benzinová nádrž: | 23 litru |
Olej motorový: | xx litru |
Délka: | 2320 mm |
Šířka: | 1180 mm |
Výška: | 1360 mm |
Rozvor (standard/prodloužený): | 1480 mm |
Suchá hmotnost: | 387 kg |
Systém pohonu: |
Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 26x9-14 |
Zadní pneu: | 26x11-14 |
Brzdový systém: |
Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: |
Přední (standard verze): | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Přední (deluxe verze): | Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena |
Zadní (standard verze): | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní (deluxe verze): | Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena |
Motor: |
Typ motoru: | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Výkon motoru: | 14,8 kW / 5600 ot. |
Výkon motoru: (off-road úprava) | 46 kW(63k)/6700 ot./min. |
Točivý moment: (off-road úprava) | 72 Nm/6000 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 61,5 mm |
Objem motoru: | 800 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
|
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)
|
Zapalování: | ECU Delphi
|
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |