index
DOMŮ
 
 
     
 
 
nákupní košík
Koš

0.00 Kč
Čtyřkolky JOURNEYMAN GLADIATOR SMC AIE CFMOTO - Pracovní profi
SMC JUMBO 720R 4x4 EFI  Cena:    Kč

Již v základu je čtyřkolka Jumbo 720R vybavena rozměrnými ocelovými nosiči s vysokou nosností, velkorysým úložným boxem pod sedlem a na každé straně předních blaníků a tažným zařízením s možností táhnout i tlačit nejrůznější pracovní příslušenství. V nabídce dostupných doplňků naleznete širokou škálu travních sekaček, mulčovačů a vozíků. Dále jsou k dispozici sněhové radlice, zemědělské sprejery a dlouhá řada dalších užitečných pomocníků pro pracovní využití.


Zcela nový motor čtyřkolky SMC Jumbo 720R byl vyvinut v taiwanskou vládou podporovaném hi-tech vývojovém institutu ITRI (http://www.itri.org.tw/eng/). Tento mimořádně výkonný a odolný vodou chlazený motor, jehož vývoj stál 1,2 mil EUR, se ve velké míře spoléhá na japonské komponenty (píst - R.W., pístní kroužky - Riken, spojka - Fuji, ložiska - KOYO a NTN,  karburator - Mikuni, řemen varia - Bando, starter - Shihlin, generator - Shihlin atd.). Výsledných 51 koní výkonu a 57 Nm kroutícího momentu znamená, že žádný náklad nebude příliš těžký, žádný kopec moc velký...
Svůj výkon přenáší na zadní hnaná kola prostřednictvím mohutného bezúdržbového variátoru a kardanových hřídelí. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým startérem. Převodový systém je jednoduše a snadno udržovatelný a je navržen pro minimální nároky na údržbu. Veškeré převodové a kardanové skříně jsou utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání tlaku bez znečistění převodového oleje.

Zcela nová verze Jumba 720R EFI s americkým vstřikováním DELPHI nabízí 53 koní a více jak 60 Nm kroutícího momentu!


Jumbo 720R je kompletně odpruženo pomocí čtveřice mohutně dimenzovaných, dvojitých A ramen a kvalitních tlumičů s plynulým nastavením tuhosti. Všechna ramena, vyrobena z prostorové trubkové konstrukce, jsou velmi solidně dimenzovaná pro pracovní použití čtyřkolky. Toto naprosto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Stroj má tedy nejmodernější a zcela nezávislé zavěšení všech kol. Pohon všech kol zajišťují kardanové hřídele (žádný hnací řetěz). Odpružení a tlumení jsou optimální pro komfort a výkon.

Odolné šestiplátnové pneu Duro Powergrip 12" (volitelně šestiplátnové Maxxis Bighorn 14") jsou navrženy pro ideální off road trakci a velkou životnost. Jejich vynikající záběrové schopnosti umožní projet i velmi těžkým terénem a jejich dlouhá životnost uspokojí i náročného uživatele.

Krycí panely a blatníky jsou vyrobeny z polyethylenu, jejichž parametry a barevnost jsou vhodné pro práci, zábavu, či lesní a loveckou činnost. Pružnost těchto panelů zajišťuje vysokou odolnost při jakýchkoliv činnostech a snadnou opravitelnost. K dispozici jsou různé barevné varianty, trvale skladem je bílá, červená a černá varianta.

SMC Jumbo 720R má 12V elektrický systém. Indikační kontrolky oznamují jízdu s dálkovými světly, zařazení jednotlivých rychlostí, sepnutí pohonu 4x4 a uzamknutí předního diferenciálu. Velmi pokročilý a funkcemi nabitý LCD displej disponuje kompletními provozními informacemi, jako jsou otáčkoměr, teplota vody, napětí akumulátoru atd. Stroj je vybaven dálkovými i tlumenými světly, brzdovými světly a kompletní elektrickou výbavou.

Brzdy jsou kompletně hydraulické. Jejich ovládání je na řidítkách a u pravé nohy. Výkon a odolnost brzd jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení.

Standardní záruka tohoto stroje je v trvání dvou let a vztahuje se na veškeré vady materiálu, nebo výrobní vady. Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická podpora na území ČR jsou samozřejmé.

14" ALU kola + 14" pneu Maxxis Bighorn - příplatek 8.990,-

naviják 3000 lb za 1,-Kč ( standartně příplatek 3.990,- )

 

Proč koupit ?

- fantasticky výkonný vodou chlazený motor vyvinutý v taiwanskou vládou podporovaném hi-tech vývojovém institutu ITRI (http://www.itri.org.tw/eng/).

- objem motoru 675 cm3

- množství japonských komponentů (píst - R.W., pístní kroužky - Riken, spojka - Fuji, ložiska - KOYO a NTN,  karburator - Mikuni, řemen varia - Bando, starter - Shihlin, generator - Shihlin atd.)

- 53 koní výkonu (38 kw) a 60 Nm kroutícího momentu

- 4x4 s uzávěrkou předního dif., kardanový převod

- mimořádná světlá výška 30 cm !

- homologované tažné zařízení

- vysoká kvalita zpracování

- funkcemi nabitý palubní počítač

- nadstandardně veliká nádrž24 l !

- nerezový výfuk

- v základní ceně masivní přední i zadní nosič, odolné šestiplátnové pneu

- skvělá, v této kategorii bezkonkurenční cena 169.990,- vč. DPH

 

 

 


Kapacity:
Benzinová nádrž: 24 litru
Olej motorový: -- litru
Délka: 2125 mm
Šířka: 1195 mm
Výška: 1245 mm
Rozvor: 1290 mm
Výška sedla: 930 mm
Suchá hmotnost: 320 kg
Maximální rychlost: -- km/h


Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Rychlosti: Vpřed, vzad a terénní redukce
Přední pneu: 25x8-12" Duro Powergrip nebo 26x8-14" Maxxis Bighorn
Zadní pneu: 25x10-12 Duro Powergrip nebo 26x10-14" Maxxis Bighorn
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena
Zadní: Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC


Výkon motoru: 38 kW(51k)/6550 ot./min.
Točivý moment: 57 Nm/5500 ot./min
Vrtání x zdvih: 100 mm x 86 mm
Komprese: 9,5:1
Objem motoru: 675 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: EFI DELPHI (USA)
Zapalování: C.D.I. elektronické
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

 

 


 




« zpět Množství