Již v základu je čtyřkolka Jumbo 720R vybavena rozměrnými ocelovými nosiči s vysokou nosností, velkorysým úložným boxem pod sedlem a na každé straně předních blaníků a tažným zařízením s možností táhnout i tlačit nejrůznější pracovní příslušenství. V nabídce dostupných doplňků naleznete širokou škálu travních sekaček, mulčovačů a vozíků. Dále jsou k dispozici sněhové radlice, zemědělské sprejery a dlouhá řada dalších užitečných pomocníků pro pracovní využití.
Zcela nový motor čtyřkolky SMC Jumbo 720R byl vyvinut v taiwanskou vládou podporovaném hi-tech vývojovém institutu ITRI (http://www.itri.org.tw/eng/). Tento mimořádně výkonný a odolný vodou chlazený motor, jehož vývoj stál 1,2 mil EUR, se ve velké míře spoléhá na japonské komponenty (píst - R.W., pístní kroužky - Riken, spojka - Fuji, ložiska - KOYO a NTN, karburator - Mikuni, řemen varia - Bando, starter - Shihlin, generator - Shihlin atd.). Výsledných 51 koní výkonu a 57 Nm kroutícího momentu znamená, že žádný náklad nebude příliš těžký, žádný kopec moc velký...
Svůj výkon přenáší na zadní hnaná kola prostřednictvím mohutného bezúdržbového variátoru a kardanových hřídelí. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým startérem. Převodový systém je jednoduše a snadno udržovatelný a je navržen pro minimální nároky na údržbu. Veškeré převodové a kardanové skříně jsou utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání tlaku bez znečistění převodového oleje.
Zcela nová verze Jumba 720R EFI s americkým vstřikováním DELPHI nabízí 53 koní a více jak 60 Nm kroutícího momentu!
Jumbo 720R je kompletně odpruženo pomocí čtveřice mohutně dimenzovaných, dvojitých A ramen a kvalitních tlumičů s plynulým nastavením tuhosti. Všechna ramena, vyrobena z prostorové trubkové konstrukce, jsou velmi solidně dimenzovaná pro pracovní použití čtyřkolky. Toto naprosto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Stroj má tedy nejmodernější a zcela nezávislé zavěšení všech kol. Pohon všech kol zajišťují kardanové hřídele (žádný hnací řetěz). Odpružení a tlumení jsou optimální pro komfort a výkon.
Odolné šestiplátnové pneu Duro Powergrip 12" (volitelně šestiplátnové Maxxis Bighorn 14") jsou navrženy pro ideální off road trakci a velkou životnost. Jejich vynikající záběrové schopnosti umožní projet i velmi těžkým terénem a jejich dlouhá životnost uspokojí i náročného uživatele.
Krycí panely a blatníky jsou vyrobeny z polyethylenu, jejichž parametry a barevnost jsou vhodné pro práci, zábavu, či lesní a loveckou činnost. Pružnost těchto panelů zajišťuje vysokou odolnost při jakýchkoliv činnostech a snadnou opravitelnost. K dispozici jsou různé barevné varianty, trvale skladem je bílá, červená a černá varianta.
SMC Jumbo 720R má 12V elektrický systém. Indikační kontrolky oznamují jízdu s dálkovými světly, zařazení jednotlivých rychlostí, sepnutí pohonu 4x4 a uzamknutí předního diferenciálu. Velmi pokročilý a funkcemi nabitý LCD displej disponuje kompletními provozními informacemi, jako jsou otáčkoměr, teplota vody, napětí akumulátoru atd. Stroj je vybaven dálkovými i tlumenými světly, brzdovými světly a kompletní elektrickou výbavou.
Brzdy jsou kompletně hydraulické. Jejich ovládání je na řidítkách a u pravé nohy. Výkon a odolnost brzd jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení.
Standardní záruka tohoto stroje je v trvání dvou let a vztahuje se na veškeré vady materiálu, nebo výrobní vady. Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická podpora na území ČR jsou samozřejmé.
14" ALU kola + 14" pneu Maxxis Bighorn - příplatek 8.990,-
naviják 3000 lb za 1,-Kč ( standartně příplatek 3.990,- )
Proč koupit ?
- fantasticky výkonný vodou chlazený motor vyvinutý v taiwanskou vládou podporovaném hi-tech vývojovém institutu ITRI (http://www.itri.org.tw/eng/).
- objem motoru 675 cm3
- množství japonských komponentů (píst - R.W., pístní kroužky - Riken, spojka - Fuji, ložiska - KOYO a NTN, karburator - Mikuni, řemen varia - Bando, starter - Shihlin, generator - Shihlin atd.)
- 53 koní výkonu (38 kw) a 60 Nm kroutícího momentu
- 4x4 s uzávěrkou předního dif., kardanový převod
- mimořádná světlá výška 30 cm !
- homologované tažné zařízení
- vysoká kvalita zpracování
- funkcemi nabitý palubní počítač
- nadstandardně veliká nádrž – 24 l !
- nerezový výfuk
- v základní ceně masivní přední i zadní nosič, odolné šestiplátnové pneu
- skvělá, v této kategorii bezkonkurenční cena 169.990,- vč. DPH
|
|
|
Kapacity: |
Benzinová nádrž: | 24 litru |
Olej motorový: | -- litru |
Délka: | 2125 mm |
Šířka: | 1195 mm |
Výška: | 1245 mm |
Rozvor: | 1290 mm |
Výška sedla: | 930 mm |
Suchá hmotnost: | 320 kg |
Maximální rychlost: | -- km/h |
|
|
Systém pohonu: |
Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Rychlosti: | Vpřed, vzad a terénní redukce |
Přední pneu: | 25x8-12" Duro Powergrip nebo 26x8-14" Maxxis Bighorn |
Zadní pneu: | 25x10-12 Duro Powergrip nebo 26x10-14" Maxxis Bighorn |
Brzdový systém: |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: |
Přední: | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena |
Zadní: | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena
|
Motor: |
Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
|
|
Výkon motoru: | 38 kW(51k)/6550 ot./min. |
Točivý moment: | 57 Nm/5500 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 100 mm x 86 mm |
Komprese: | 9,5:1 |
Objem motoru: | 675 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
|
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | EFI DELPHI (USA)
|
Zapalování: | C.D.I. elektronické
|
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |