index
DOMŮ
 
 
     
 
 
nákupní košík
Koš

0.00 Kč
VÝPRODEJ
JOURNEYMAN GLADIATOR 510RX  Cena:    Kč

Převody Gladiatora pohání výkonný a odolný vodou chlazený motor. Tento spolehlivý motor je čtyřtaktní SOHC agregát, jež svůj výkon přenáší na zadní hnaná kola prostřednictvím bezúdržbového variátoru a kardanových hřídelí. Pohon předních kol je samozřejmě možné připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, silný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým, nebo mechanickým startérem. Převodový systém je jednoduše a snadno udržovatelný. Je navržen pro minimální nároky na údržbu. Veškeré převodové a kardanové skříně jsou utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání tlaku bez znečistění převodového oleje.

Přední, mohutně dimenzované odpružení je na dvojitých A ramenech s pětipolohovým nastavením tuhosti. Toto odpružení s dlouhými zdvihy a dobrým tlumením zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Zadní odpružení je stejné konstrukce, jako přední, tj. stroj má zcela nezávislé zavěšení všech kol. Pohon všech kol zajišťují kardanové hřídele (žádný hnací řetěz). Odpružení a tlumení jsou optimální pro komfort a výkon.

Odolné čtyřplátnové pneu s širokým záběrovým profilem jsou navrženy pro ideální off road trakci. Jejich vynikající záběrové schopnosti umožní projet i velmi těžkým terénem a jejich dlouhá životnost uspokojí i náročného uživatele.

Krycí panely a blatníky jsou vyrobeny z polyethylenu, jejichž parametry a barevnost jsou vhodné pro práci, zábavu, či lesní a loveckou činnost. Pružnost těchto panelů zajišťuje vysokou odolnost při jakýchkoliv činnostech. K dispozici jsou různé barevné varianty, trvale skladem je žlutá, červená a černá varianta.

Gladiator 510RX má 12V elektrický systém. Indikační kontrolky oznamují jízdu s dálkovými světly, zařazení jednotlivých rychlostí, sepnutí pohonu 4x4 a uzamknutí mezinápravového diferenciálu. Stroj je vybaven dálkovými i tlumenými světly, brzdovými světly a kompletní elektrickou výbavou.

Brzdy jsou kompletně hydraulické. Jejich ovládání je na řidítkách a u pravé nohy. Parkovací brzda je integrována s voličem rychlostí. Jejich výkon a odolnost jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení.

Standardní záruka tohoto stroje je v trvání dvou let a vztahuje se na veškeré vady materiálu, nebo výrobní vady. Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická podpora na území ČR jsou samozřejmé.

Na tento stroj také poskytujeme zvýšenou tříletou záruku a doživotní tovární záruku na rám stroje. Zaručujeme Vám, že při běžném použití stroje tento klíčový prvek nikdy neselže a nevyskytne se na něm mechanický defekt způsobený výrobní, nebo montážní vadou. Tato jedinečná a vysoce nadstandardní záruka platí pro prvního majitele stroje, nevztahuje se na spotřební materiál a je nepřenosná.

Gladiator 510RX je homologován pro silniční provoz jako jednomístný stroj pro řidičské oprávnění skupiny B1 (automobil) a disponuje plnou Evropskou i Českou homologací. **Tažné zařízení, pokud je ke stroji dodáno, je určeno pouze pro mimosilniční použití (nehomologované).

Detailní specifikace

Kapacity:

Benzínová nádrž:

19 litru

Olej motorový:

2,2 litru

Světlá výška minimální:

290 mm

šířka:

1175 mm

Délka (standard a prodloužený):

2116 / 2316 mm

Výška:

1244 mm

Rozvor (standard a prodloužený):

1290 / 1490 mm

Rádius otáčení:

3200 / 3500 mm

Suchá hmotnost:

336 / 342 kg

Nosnost předního nosiče:

50 kg

Nosnost zadního nosiče:

70 kg

Nosnost (jezdec a náklad, v terénu):

280 kg

Maximální tažná síla (v terénu):

550 kg

Maximální rychlost:

89 km/h

Systém pohonu:

Převodovka:

Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/L/H (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)

Náhon kol:

Kardanovými hřídeli

4x4 pohon:

Odpojitelný

Rychlosti:

Vpřed, vzad a terénní redukce

Přední pneu:

25x8-12

Zadní pneu:

25x10-12

Brzdový systém:

Brzda přední:

Kotoučová hydraulická

Brzda zadní:

Kotoučová hydraulická

Parkovací brzda:

Ano

Odpružení:

Přední:

Nezávislé odpružení / Dvojitá A ramena

Zadní:

Nezávislé odpružení / Dvojitá A ramena

Motor:

Typ motoru:

4-taktní jednoválec, SOHC

Maximální výkon (homologovaná verze):

14,5 kW / 6000 ot.

Maximální výkon (offroad úprava):

24,1 kW / 7000 ot.

Točivý moment:

36 Nm / 5500 ot.

Vrtání x zdvih

87,5 mm x 82 mm

Objem motoru:

493 cm3

Startování:

Elektrickým a mechanickým startérem

Chlazení motoru:

Kapalinou

Mazání:

S mokrou skříní

Karburátor:

Mikuni BSR36

Zapalování:

C.D.C.I. - elektronické


« zpět Množství